Nie każdego skusiło „House of Cards”
Jedna czwarta amerykańskich klientów Netfliksa w ogóle nie ogląda jego najkosztowniejszych produkcji.
magdalena lemańska
Amerykański Netflix, który w przyszłym roku wyłoży na własne produkcje aż 5 miliardów dolarów, na pewno zaskoczyła informacja o tym, że aż 24 proc. z 42 mln jego amerykańskich użytkowników nigdy nie oglądało nie tylko kultowego serialu „House of Cards", ale w ogóle żadnej autorskiej produkcji tej firmy.
Z analizy RBC Capital Markets wynika, że z roku na rok takich osób jest wprawdzie coraz mniej (w lutym 2014 roku stanowiły jeszcze 36 proc. wszystkich użytkowników). Jeśli jednak wziąć pod...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta